Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Piano lessons / My profile

 Φίλη και φίλε καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Ονομάζομαι Γιάννης Καλπακής. Γεννήθηκα στην Αθήνα  και κατοικώ στο Περιστέρι.
Είμαι καθηγητής πιάνου και θεωρητικών και ο διαχειριστής του www.pianistas.gr
Σπούδασα κλασικό πιάνο, ωδική, αρμονία. Μοντέρνο πιάνο και τζαζ αρμονία.
Παραδίδω μαθήματα κλασικού και μοντέρνου  πιάνου, με έμφαση στο μοντέρνο.

Τραγούδια στο πιάνο. Αυτό θέλουμε οι περισσότεροι όταν αρχίζουμε να μαθαίνουμε πιάνο.

Οι παραδοσιακές  μέθοδοι εκμάθησης, μας αποτρέπουν να παίξουμε στο πιάνο, την μουσική που μας αρέσει.

Υπάρχει άλλος τρόπος ; Ναι, και με αυτόν θα μάθεις μαζί μου να παίζεις μουσική, εύκολα, γρήγορα, σωστά.


Έχεις κάποια ερώτηση ;
Τηλεφώνησε  μου στο κινητό: 69 79 13 10 59  what's up,  ή στο σταθερό: 210 3000 396 
Μπορείς να με καλέσεις δωρεάν από εδώ.
ή να μου στείλεις  γραπτό μήνυμα
μέσω facebook.
Κλίκαρε εδώ >> https://www.facebook.com/messages/johnkalpakis

Τα ωδεία ή οι μουσικές σχολές που ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν μαζί μου μπορούν επίσης στο ίδιο κινητό. 

My name  is John Kalpakis.
I was born in Athens - Greece.
I live near  Athens.

I am a piano teacher as well as a teacher of the theory of music.
I studied classical and modern piano,
classical and modern harmony.

My mobile number is 0030 - 6979131059.
You can call me free from  here. 


Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...