Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Δωρεάν το 1 online μάθημα - Piano lessons online -Παίξε τραγούδια στο πιάνο - Μαθηματα πιανου μεσω Skype ή μέσω Facebook video calling

Καλώς ήρθες στο pianistas.gr  .....  .     .....  English here

Συχνές ερωτήσεις για τα μαθήματα μέσω Skype.

- Πως θα σε καλέσω στο skype ;
Φίλη και φίλε, είναι εύκολο να με καλέσεις  στο Skype. Κάνε κλικ, στο εικονίδιο 
"call me" του Skype που βλέπεις : 


Skype Me™!

Για να με προσθέσεις στις επαφές σου στο Skype, θα με αναζητήσεις με το όνομα χρήστη  που χρησιμοποιώ, το οποίο είναι η λέξη: mathimata

Άλλος τρόπος για να με προσθέσεις στις επαφές σου, είναι να κάνεις κλικ, στο εικονίδιο που γράφει "add me to Skype". 


Add me to Skype


- Ποια είναι η τιμή του online μαθήματος ; 
Η τιμή των online μαθημάτων  είναι τώρα σε προσφορά !
Δες την τιμή των online μαθημάτων  εδώ

- Πως θα πάρω μια ιδέα για το πως πράγματι γίνεται το μάθημα; 
Σου προσφέρω μέσω Skype  ένα δοκιμαστικό και εντελώς δωρεάν μάθημα! 
Το οποίο δεν σε δεσμεύει να συνεχίσεις σε επόμενο.


Τι θα βλέπω ;
Χρησιμοποιώ δύο ποιοτικές κάμερες ! 
Από τη πρώτη  κάμερα  βλέπεις εμένα και από την δεύτερη  βλέπεις  καθαρά τα πλήκτρα του πιάνου ! 

- Δεν έχω υπολογιστή, μπορώ να κάνω μαθήματα μέσω Skype; 
Τώρα μπορείς να παρακολουθείς τα μαθήματα πιάνου, μέσω Skype, από την τηλεόραση σου, ακόμα και αν δεν έχεις υπολογιστή.
 Δες περισσότερα εδώ.
    - Ποια είναι η διάρκεια του μαθήματος και ποια η συχνότητα του; 
    Το online μάθημα  έχει διάρκεια μέχρι μία ώρα. Μπορείς να παρακολουθήσεις  ένα ή περισσότερα  online μαθήματα  πιάνου.  Συνήθως αρκεί ένα μάθημα την εβδομάδα.

    -    Δεν έχω πιστωτική κάρτα ή έχω και δεν θέλω να την χρησιμοποιήσω. 
      Δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό ή δεν προλαβαίνω να πάω στην τράπεζα. Πως αλλιώς μπορώ να πληρώσω τα online μαθήματα ; 

    Τώρα μπορείς να πληρώνεις τα online μαθήματα χωρίς τραπεζικό λογαριασμό - χωρίς πιστωτική κάρτα, εύκολα και γρήγορα με την προπληρωμένη paysafecard κάρτα (κουπόνι), που θα  βρεις στο πλησιέστερο σου ψιλικατζίδικο, σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό. Διάβασε  περισσότερα εδώ.  ή ρώτησέ με.


    Έχεις κάποια ερώτηση ;

    Επικοινώνησε μαζί μου 

    Τηλεφώνησε μου δωρεάν από εδώ.


    Στείλε μου μήνυμα μέσω facebook 
    Στείλε μου ένα  email

    Θέλεις να λαμβάνεις στο email σου, άρθρα και δωρεάν παρτιτούρες από το pianogr; 
    • Κλίκαρε εδώ >>   http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=Pianogr για να εγγραφείς δωρεάν.
    • Θα συμπληρώσεις σωστά το email σου. 
    • Μετά δες στα εισερχόμενα email σου, την εγγραφή σου και ενεργοποίησε την.


    Αν δεν έχετε το skype εγκατεστημένο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το www.appear.in/mathimata

    QRCode

    Πρόσφατα

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...